Деск

Политика: РТВ ЦГ последњи бастион политике Мила Ђукановића

Радио Телевизија Црне Горе је због екавице забранила емитовање дечије емисије пише стални дописник Политике из Подгорице. Такође се наглашава да су лидери коалиције Здравко Кривокапић и Дритан Абазовић одбили да учествују у емисијама на „Миловом јавном сервису“.

Само запослени у Јавном сервису ТВ Црне Горе верују да су у служби правовременог и професионалног извештавања грађана, док све политичке партије, осим владајуће ДПС, сматрају да је то последњи бастион аутократског, корумпираног режима који је током протеклих 30 година инсталирао председник Мило Ђукановић.

Да би показао лојалност свом партијском шефу, уредник културно – уметничког програма РТВ ЦГ Влатко Симуновић забранио је емитовање дечије емисије, сматрајући да би телевизијска емисија „Жива истина“ могла сагорети „на живој ватри“, новог телевизијског руководства, њен аутор, новинар Дарко Шуковић одбио је да потпише уговор за наредну сезону, уз образложење да би „РТЦГ  могла да се у многим сегментима врати на основе уређивачке политике из прве половине деведесетих година.   

Тагови
Прикажи још

Повезани чланци

Back to top button
Close
Close